imagine con

Suntem aici si te ajutam in orice decizie a ta!

In peste 9 ani de activitate, am oferit consultanta fiscala cat si am indrumat clientii sa aiba cele mai bune rezultate. I-am indrumat si le-am oferit suport fiscal la orice ora din zi.

Multe dintre deciziile clientilor au fost luate in urma unor intalniri pe care le-am avut.

60

Apeluri telefonice zilnice

50

Apreciei ale clientilor zilnice

342

Clineti multumiti

Despre noi

Biroul Management Contabil a împlinit în aprilie 2024, 9 ani de la începutul activității sale. Este un proiect,  care la început era doar un vis frumos. Cu pasiune, eforturi susținute și perseverență, ne-am dezvoltat și consolidat în fiecare zi.

Considerăm că în toți acești ani frumoși,  am făcut ceva ce ne place foarte mult.  După 9 ani putem afirma că ne-am consolidat poziția pe piața serviciilor de contabilitate din Vaslui, deoarece rezultatele obținute până la acest moment ne încurajează să credem am devenit un important furnizor de servicii integrate de contabilitate pentru partenerii noștri de afaceri, dar și pentru viitorii noștri clienți.

Încă de la început  noi, la Biroul Management Contabil am avut o misiune clară: să ofere special servicii de contabilitate la nivel premium, puse la dispoziția în mediului de afaceri din Vaslui cat si din România.

Acest obiectiv a fost atins prin multă seriozitate, prin asumarea responsabilității pentru toate activitățile noastre, prin reducerea la minim a timpului de transfer al documentelor, garantând totodată și siguranţa înregistrărilor în aplicația informatică de contabilitate, astfel încât să prestăm serviciile de contabilitate, în condiții de maximă competență profesională,  dublată de multă seriozitate.

În 9 ani de activitate,  petrecuți  pe piaţa serviciilor de contabilitate de când Biroul Management Contabil s-a înființat, ne-am dorit ca această firmă să câştige zi de zi, mai multă încredere și apreciere din partea clienţilor.

După 9 ani avem bucuria să constatăm că serviciile oferite de Biroul Management Contabil sunt apreciate de mulți dintre clienți, ca fiind la cele mai înalte standarde de competență și profesionalism, fiind astfel apreciate de către un număr din ce în ce mai mare de parteneri.

2013

Inceperea activitatii

Am pornit la drum cu un numar de 2 angajati si clientii ne-au acordat incredere.

2015

Ne-am marit echipa

Dupa doi ani de activitate, ni s-au alaturat inca 2 angajati pentru ca numarul clientilor este in crestere.

2020

Suntem la zi cu noutatile fiscale

Dupa doar 7 ani de activitate, seriozitate si profesionalism, ne-am marit echipa si suntem 7 persoane ce suntem la zi cu noutatile fiscale.

2024

Ne-am digitalizat

Pandemia ne-a oferit o oportunitate de a lucra mai mult digital. Suntem mandri ca facem fata cu brio tehnologiilor informatice si ne-am marit si echipa. Cu un numar de peste 300 de clienti, ne-am marit, din nou, echipa si suntem 9 angajati.